sobota 3. prosince 2011

Magazines - how things are in the world

Nová várka moudra, tentokrát pro změnu z Japonska a Kanady


V Qubus x Denim Heads jsme před nedávnem obnovili místní knihovničku. O jejím začátku jsme psali zde, takže není nutné představovat japonský lifestyle magazín Lightning, od kterého jsme objednali také jedno novější číslo.

Toto číslo s rybářskou tematikou, Yamane san (Evisu) je vášnivým rybářem

Ale prostor dostaly i motorky

Návod jak se starat o kožené boty, vpravo samozřejmě Red Wing

Japonské návnady

A nezbytná reklama na Momotaro Jeans

Novinkou je časopis Free&Easy. Časopis pro mladé a pro mladé duchem, tak praví slogan tohoto japonského bratra Lightning. Jedná se opě o lifestyle magazín, ve kterém se řeší vše, co by mohlo (popř.mělo) muže zajímat. Myslíme si, že záběr je velmi široký, nepíše se zde jen o oblečení nebo botách, ale i o autech, slunečních brýlích, o tom, jak zvednout ze země spadlou motorku, jak používat šátek, co si vzít sebou do přírody na víkend atd. Nástin obsahu vidíte v níže umístěných fotografiích. Vzhledem k tomu, že se jedná o japonský časopis, i zde platí "pravda", že je to podobné jako listovat erotickým časopisem - text není důležitý, obrázky je to, co Vás zajímá. Máme dvě čísla, přijďte se sami přesvědčit, jak japonský časopis pro muže vypadá.

Denim Style a Steve McQueen, to Japonce velmi zajímá
Takhle čistou garáž jsme ještě neviděli 
Kloboučky nejsou v prosinci úplně aktuální, ale stejně je to věc, která se léta nemění

Ano, i příprava kávy je věc, která může být koníčkem

Staré fotoaparáty, zde pouze Leica

Jizdní kola, která v Evropě neznáme

Eric Clapton, Thurston Moore a Jimi Hendrix, zajímavý výběr kytaristů. Co na to Radiožurnál?

VW Brouk musí být v Japonsku velkým kultem

Návod, jak si uvázat šátek. Potřebuje to někdo?

Solidní skotská k gentlemanům patří

I pracovní boty mohou být elegantní

No a tím se dostáváme k něčemu, co má více než skvělou pověst. Časopis Inventory vychází pouze dvakrát ročně, ale tím spíše se všichni čtenáři těší na více než 150 stran článků a perfektních fotografií z celého světa. Nyní je již na trhu i číslo 5, my jsme zatím spokojeni s číslem 4 (jaro/léto 2011).

Daiki Suzuki, Inventory no.4

Zajímavostí je že každé vydání může mít dvě různé tváře na obálce. U tohoto vydání je to obzvlášť vtipné, protože můžete mít stejné vydáné jako my, kde je na obálce Daiki Suzuki, který byl šéfdesignerem Woolrich Woolen Mills od roku 2006. Jeho práci pak pro kolekci Jaro/Léto 2011 přebral Mark McNairy, ketrý je druhou tváří, která se na obálce Inventory 4 může objevit. Mark má i svou značku, pojmenovanou po sobě. Jeho ovuv, košile a další si můžete prohlédnou zde. Mimochodem, Woolrich je velmi zajímavou značkou, která nějakým způsobem funguje již od roku 1830! Inventory není jen vydavatelem tohoto skvělého magazínu, ale zároveň i obchodem, kde je možné zakoupit zboží vybraných značek. Velmi pečlivě vybraných.



Dva designeři na jedné straně. A na jednom pracovním místě.

Článek o historii kultovních Rolex Submarine

Mark McNairy a jeho práce



Uvnitř Woolrich Woolen Mills


Žádné komentáře:

Okomentovat