pondělí 2. července 2012

Nezumi Denim Co. - Made in Sweden




Nezumi znamená v japonštině krysa. Je to však také hrdina vícero komiksů a manga příběhů. Pro nás je však důležité, že Nezumi Denim Co. je nová denimová značka ze Stockholmu. Ačkoliv značku Nezumi Denim založil David Campo až v roce 2011, přemýšlel o svém denimovém projektu již dlouhou dobu před tím. 



Dejme mu nyní slovo:

"O denim jsem se velmi zajímal vždy pokud si pamatuji. Již v roce 2002 jsem se snažil najít ve Švédsku někoho natolik zkušeného, aby mi s výrobou kvalitních džín pomohl. Ale to se ukázalo jako neřešitelné z prostého důvodu: textilní průmysl už zdaleka nebyl takový jako býval. Tím se projekt poněkud odložil na neurčito. Resp. až do roku 2011, kdy jsem nalezl malou továrničku, která se ukazala býti díky svým schopnostem ideální pro můj projekt.



"Značku Nezumi odstartuji první řadou džín, která se nazývá N 0-2-50 a je vyrobena v sérii pouhých 50 ručně číslovaných kusů. Jedná se o rovný střih s lehce se zužujícími nohavicemi. Zapínání je klasicky na na knoflíky. Materiálem je prémiový 13,5 uncový selvage denim z Cone Mills (americká továrna, ze které již více než 100 odebírá i např. Levi's na své nejdražší a nejlepší džíny - záruka nejvyšší kvality - pozn. Denim Heads. Psali jsme o tom např. v seriálu o historii džín). 




Mezi další zajímavé prvky patří selvage okraj v malé kapsičce a z vnitřní straně poklopce. Na kvalitní tlustou kůži ze švédské fabričky Tarnsjo Garveri se pak ručně vyráží logo a další informace.



Džíny jsou vyrobeny tak, aby vydržely a já sám jsem velmi spokojen s finálním výrobkem. Doufám, že se Vám džíny budou líbit tak jako mně!"



Pokud tedy můžeme říci my, tak my jsme spokojeni velmi. Džíny jsou na první pohled velmi kvalitní a veškeré detaily jsou provedeny velmi pečlivě. Zdá se tedy, že "Made In Sweden" nejsou jen prázdná slova, ale důkaz toho, že ve Švédsku se pracuje velmi precizně. Jsme velmi hrdí, že jsme jediným obchodem mimo Švédsko, který Nezumi produkty nabízí.



Spolu s první várkou džín jsme objednali i dva typy triček Nezumi Denim Co., ale i pár triček od Sleazy Teez, což je další Davidův projekt. Trička jsou z velmi příjemného materiálu, design je ovlivněn triky ze 70. a 80. let. Tiskne se v jejich vlastní dílně, také ve Stockholmu. Nabídka triček od Sleazy Teez v našem e-shopu je zde.



Žádné komentáře:

Okomentovat